Agents Rurals

Els agents rurals visiten l'escola per realitzar tallers amb l'alumnat de primària.

Cicle Mitjà: Conèixer ens ajuda a prevenir

Taller per donar a conèixer qui són els Agent Rurals i quines tasques realitzen per a la protecció del medi ambient. Actituds per ser respectuosos amb el medi ambient , els animals i les plantes. Seguiment de rastres i característiques dels animals silvestres que ens envolten. El bosc i el foc forestal.

Cicle Superior: El millor insecticida natural: Orenetes, Falciots i Ballesters

Xerrada per conscienciar als nens i nenes sobre la importància de les espècies protegides que viuen en el nostre entorn. Es donen a conèixer les característiques de les orenetes (comuna i cua blanca), els falciots i els ballesters; les principals amenaces i com hem d'actuar en cas de què trobem un ocell caigut del niu. Aquests ocells són uns grans consumidors de mosquits.

Resultado de imagen de orenetes