Carnaval

Al llarg de la setmana de Carnaval tots els nens i nenes van guarnits segons les ordres que ens ha deixat el Rei Carnestoltes.

Cada curs es tria una temàtica diferent, i la festa de Carnaval gira entorn aquest eix.

Alguns dels temes triats han estat el circ, animals, musicals, l'univers, l'aigua, l'hort...

El divendres de Carnaval al matí, l'alumnat i el professorat de l'escola ens vestim amb la disfressa que hem estat elaborant a l'aula relacionada amb la temàtica de l'any.

Tots i totes anem disfressats i sortim en una rua encapçalada pel Rei Carnestoltes. Portem música i molta ballaruca pels carrers del poble. Passem a buscar als nostres companys i companyes de la Llar d'Infants el Cargol, i tots junts anem fins a la pista de davant l'Ajuntament.

Allà fem una mostra de balls preparats a l'escola, i fem gaudir a tothom amb la nostra actuació.

A la tarda, l'alumnat de 6è canta el conjunt de Nyacres que s'han preparat sobre el professorat del centre. Tots els nens i nenes de P3 a 6è ens fem un tip de riure!

Després fem el judici del Rei Carnestoltes i decidim si el cremem o no!