EspaiMAT

A l'escola es duen a terme activitats de matemàtiques, plantejades des d'una visió més competencial, pràctica i manipulativa.

L'alumnat gaudeix experimentant i aprenent!

TALLERS DE MATEMÀTIQUES

Una tarda a la setmana la dediquem a fer Tallers de Matemàtiques. En aquests, els nens i nenes de cada cicle es barregen i es reparteixen en grups reduïts.

Les activitats que es duen a terme estan relacionades amb els continguts de matemàtiques, però es realitzen a través de jocs i situacions plantejades, que s'han de resoldre de forma competencial i manipulativa.

TALLER KAPLA

Ens hem iniciat en el món de la creació de construccions amb el material KAPLA, un joc tradicional de peces de fusta rectangulars, que tenen totes la mateixa mida.

Combinant les peces de fusta podem fer construccions gegants! I tot això sense fer cap encaix!!

Jugant, desenvolupem la imaginació, la creativitat, la lògica, l'esperit de l'equilibri i la concentració. A més, ens permet jugar tant de forma individual, com fent servir el treball cooperatiu.